s.Oliver geeft het startschot van het nieuwe modeseizoen met moeiteloze elegantie en speels minimalisme

s.Oliver SS23

Terwijl de natuur rustig ontwaakt uit haar winterslaap, ontwaken ook wij na de winter met een groot verlangen naar groene oases, kleurrijke settings en zomerse ongedwongenheid. De lente geeft ons één grote adrenalinekick en dat is precies waar s.Oliver’s nieuwste lente/zomercollectie om draait. Moderne silhouetten in combinatie met krachtige kleuren zorgen voor een frisse energie en geven onze garderobe een speelse twist.

De nieuwe lente/zomercollectie 2023 belichaamt het verlangen naar openheid, nieuwsgierigheid en ongedwongenheid. Het hoofdthema Wondrous Escapes speelt in op de contrasten tussen het moderne en het nostalgische en wekt inspiratie op voor een geheel eigen levensstijl.

Biz-leisure en daar voorbij

In de RED LABEL-lijn gaat s.Oliver voor niets minder dan die wow-factor. Zo ligt de focus op casual, vrouwelijke ontwerpen, gedurfde kleuren en totale denim looks. De klassieke streepjes maken een glorieuze comeback en veranderen moeiteloos in een modieuze print. ​ ​

De eyecatcher van het voorjaar? Het gekleurde pak. Ze creëren krachtige lentelooks in combinatie met slim-fitted broeken of silhouetten met wijde pijpen. Mix & match losse pasvormen met cropped of regular fits voor een subtiele retro-sportieve toets.

Desert dreams & nomad chic

Veelzijdigheid primeert dan weer in de BLACK LABEL-lijn van het merk. De door het Oosten geïnspireerde looks worden gekenmerkt door combinaties van neutrale kleurenpaletten met natuurlijke materialen zoals katoen. Denk qua kleur aan zonsopgangstinten, zandkleuren en accenten van hemelsblauw, terracotta en mosgroen.

Statements voor elke gelegenheid

De lente geeft je zelfvertrouwen een boost. s.Oliver geeft je de kans om dat gevoel in de verf te zetten. Shift jurken en sensuele stoffen zoals zijde, satijn, mesh of glanzende texturen mogen tot slot niet ontbreken in je lentegarderobe. Details in de vorm van cut-outs, all-over prints of kanten elementen geven je look een upgrade en zijn een absolute blikvanger bij speciale gelegenheden.

Speels & stijlvol in balans

Ten slotte vormen de moeiteloze en veelzijdige looks uit deze collectie ook de basis voor de nieuwste lente/zomer musthaves voor mannen. De s.Oliver Men-lijn bevestigt eens te meer dat de combinatie van formal wear en casual comfort dé voorjaarslook is van 2023. Neutrale kleuren, zoals beige, bruin en verschillende tinten blauw en indigo, tillen elke outfit naar een hoger niveau, maar houden het toch speels en luchtig.

Download alle beelden en packshots ​ in hoge resolutie op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent dit persbericht, gelieve contact op te nemen met:

Persberichten in je mailbox

Over S. Oliver

De s.Oliver Group werd in 1969 opgericht door Bernd Freier en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende Europese modebedrijven. In 2019 vierde het bedrijf zijn 50-jarig jubileum. De Groep stelt internationaal ongeveer 5.100 mensen te werk. Naast de door het bedrijf ontworpen merken s.Oliver en Q/S heeft het bedrijf ook comma en Liebeskind Berlin in zijn portfolio.