Pack & go with the summer flow

De ideale reisgenoot voor al je vakantietripjes? Check! Deze zomer haal je jouw favoriete s.Oliver outfit zo uit je koffer om daarin recht van het strand naar je diner te wandelen. Laat je stomer maar thuis, want deze BON VOYAGE collectie draag je in kreukvrije stoffen die stralen van zonsopgang tot zonsondergang.

De dresscode van dit seizoen is ‘summer chique’ en dat heeft s.Oliver maar al te goed begrepen. De kreukvrije collectie draag je in vijf elegante items die soepel meebewegen met de heerlijkste zomerbriesjes. In zacht bruine en crème tinten worden deze collectiestukken je all time favorites in je zomergarderobe. Hou een plaatsje vrij in je koffer voor een elegante crèmekleurige slip-in jurk waar je elke strandwandeling in maakt of een luchtige jumpsuit om eindeloos lang in na te tafelen. Fashionable sightseeing doe je dan weer in casual tops en een luchtige culotte broek.

Onmisbaar in je vakantiekoffer? Dat is de water-less Denim Range collectie. Deze duurzame jeans uit biologisch katoen zijn een must voor je casual zomerlooks. Daarvoor verbruikte s.Oliver bewust minder water en chemicaliën om een duurzame look te garanderen. Rits je bagage maar toe, want jij bent klaar om de wereld te zien in stijl!

De beelden van deze BON VOYAGE collectie kan je hier vinden.

Download alle beelden in hoge resolutie hier.

Voor meer informatie omtrent dit persbericht, gelieve contact op te nemen met:

Persberichten in je mailbox

Over S. Oliver

De s.Oliver Group werd in 1969 opgericht door Bernd Freier en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende Europese modebedrijven. In 2019 vierde het bedrijf zijn 50-jarig jubileum. De Groep stelt internationaal ongeveer 5.100 mensen te werk. Naast de door het bedrijf ontworpen merken s.Oliver en Q/S heeft het bedrijf ook comma en Liebeskind Berlin in zijn portfolio.