EVERYDAY PEOPLE by s.Oliver

Fall / Winter 2022 campaign

People first! We all have an “everyday”. Dat is de tagline van de nieuwste herfst/winter s.Oliver-collectie. Met deze collectie viert het Duitse merk het leven maar ook wat ons uniek en gelukkig maakt. Denk: nieuwe mensen ontmoeten maar ook onverwachtse kleine gelukjes. Elke ervaring is volgens s.Oliver een pagina in een speciaal verhaal: ons eigen verhaal!

De campagne voor deze winter werd geshoot door fotografe Joséphine Löchen in de Vercors in Frankrijk. De minimalistische styling richt zich op enkele musthaves uit de collectie die een casual maar zelfzekere look uitstralen.

Hoogtepunten zijn de zachte materialen in kasjmier, gedurfde prints en intense kleuren zoals orange, limoen, azuurblauwe- en bessentinten. De collectie evolueert van raw denim sets tot preppy items en laat veel ruimte voor individualiteit. Een laagje meer nodig? De s.Oliver pufferjacks, bodywarmers of wollen jassen zorgen voor de finishing touch!

De campagnebeelden kan je downloaden via deze link.

Download alle beelden en packshots ​ in hoge resolutie op de oona newsroom.

Voor meer informatie omtrent dit persbericht, gelieve contact op te nemen met:

Persberichten in je mailbox

Over S. Oliver

De s.Oliver Group werd in 1969 opgericht door Bernd Freier en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende Europese modebedrijven. In 2019 vierde het bedrijf zijn 50-jarig jubileum. De Groep stelt internationaal ongeveer 5.100 mensen te werk. Naast de door het bedrijf ontworpen merken s.Oliver en Q/S heeft het bedrijf ook comma en Liebeskind Berlin in zijn portfolio.